Bestellen & ontvangen


Hoe bestel ik mijn perfecte lingerie?

Bestellen
Bestel de artikelen door de maat en het aantal te selecteren. Zorg dat u uw maat hebt opgenomen en de specificaties van het product hebt gelezen. Klik vervolgens op "Bestellen". Het product wordt dan in uw winkelwagentje geplaatst. U kunt doorgaan met winkelen als u wilt.

Klaar met shoppen? Klik dan op uw "Winkelwagen" rechts bovenin. U krijgt dan een overzicht van de gekozen producten en de eventuele verzendkosten.

Registreren en betalen
Klik nu op "afrekenen" en u komt in onze Fast-checkout pagina. Hier kunt u de gegevens invullen die wij nodig hebben om de bestelling af te ronden.

Stap1. Account & factuurgegevens.
Terugkerende klanten kunnen meteen inloggen met hun E-mailadres en wachtwoord. Bent u een nieuwe klant dan kunt u zich registreren. Het is dan mogelijk om eerdere en lopende bestellingen te bekijken. Vul uw gegevens in en klik op: Maak een account aan voor een volgend bezoek. U ontvangt een registratiebevestiging op het opgegeven e-mailadres. U kunt er ook voor kiezen om geen account aan te maken.  Indien u de bezorging op een ander adres wilt, kunt u dat ook aangeven. Wij leveren echter niet aan postbusadressen.

Stap 2. Verzendmethode.
Onder dit kopje krijgt u te zien wat de verzendkosten zijn. Voor bestellingen onder de € 75,- wordt een bijdrage van €4,95 in rekening gebracht. Boven de €75,- is verzending gratis.

Stap 3. Betaalmethode.
Hier kunt u aangeven op welke manier u wilt betalen. Hiervoor bieden wij de volgende mogelijkheden:

- via Ideal
- via Mistercash (voor Belgie)
- VISA
- Mastercard
- Rembours, de extra kosten voor een rembours bedragen € 9,95

Onder de betaalmethode is er de mogelijkheid om een opmerking omtrent uw bestelling door te geven.

Stap 4. Bevestig uw bestelling.
Hier ziet u nogmaals alle details van uw bestelling, controleer deze goed. Wanneer u de "Algemene Voorwaarden" heeft gelezen, vinkt u deze aan en kunt u doorgaan met afrekenen.

Stap 5. Betalen
U komt nu op de pagina voor de betaling. Volg de instructies op het scherm voor de betaling van uw keuze.

De bestelling is nu bij ons geplaatst. Er wordt een bevestiging gestuurd naar het opgegeven e-mailadres. In deze mail staat o.a. het ordernummer, bewaar dit bericht goed.
Als u een probleem heeft met bestellen, kunt u altijd een bericht sturen naar: info@perfecta-lingerie.nl. Wij zullen dan proberen u zo goed mogelijk te helpen.

Ontvangen
Zendingen binnen Nederland (met uitzondering van de Wadden-eilanden) zullen worden bezorgd door de pakketdienst PostNL. De verzendkosten bedragen €4,95. De verzendkosten worden door ons in rekening gebracht, tenzij uw bestelling €75,- of meer bedraagt. Binnen 3 dagen nadat u uw bevestiging per email hebt gekregen, zal het pakket worden aangeboden.

Zendingen binnen België zullen in de regel worden bezorgd door BPost. De verzendkosten bedragen €4,95. De verzendkosten worden door ons in rekening gebracht, tenzij uw bestelling €75,- of meer bedraagt.

Nadat een pakket bij PostNL of BPost is aangeboden, ontvangt u een email met een link. Met deze link kunt u uw bestelling volgen.

Niet thuis wanneer postbode langskomt? Dan wordt uw bestelling aangeboden bij de buren. PostNL zal 2 pogingen doen om uw pakket af te leveren. U ontvangt een briefje van de bezorger met informatie wanneer de zending weer wordt aangeboden of waar deze af te halen is indien u niet thuis was.

Bpost zal eenmaal opnieuw aanbieden alvorens het pakket bij een afhaalpunt af te geven.

Bezorging buiten Nederland en België is mogelijk, afhankelijk van de bestemming zijn er extra kosten verbonden aan verzending aan een buitenlands adres. Wij informeren u hierover per E-mail. Verzending onder rembours is dan niet mogelijk.

Retourservice
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat een product toch niet aan de verwachting voldoet. Wilt u een product retourneren of ruilen? Geen enkel probleem!

We bieden de mogelijkheid om binnen 14 dagen na de bestelling te retourneren. De producten moeten wel ongebruikt en onbeschadigd zijn. Pas daarom alle ondermode (slips, strings etc) over uw eigen ondergoed.

Een aantal producten kan niet geretourneerd worden wanneer de verpakking geopend is:

* Los bestelde slips, hipsters en strings.
* Los bestelde bikinibroekjes

Vul het retourformulier op onze website in. Deze vindt u onderaan op de website. Wij verzoeken u om de reden voor retour op te geven voor een optimalisatie van onze service en producten. Als u er niet uitkomt met het formulier, kunt u ons ook een bericht sturen op: info@perfecta-lingerie.nl onder vermelding van het product en het ordernummer.

Verstuur de producten, voldoende gefrankeerd, zo veel als mogelijk in de originele verpakking voorzien van eventuele originele kaartjes. Ukunt hiervoor de originele verzendcarton gebruiken, of een eigen envelop wanneer dat past. Stuur in de carton of envelop een kopie van de factuur en het retourformulier mee zodat de retour bij ons meteen in behandeling kan worden genomen. Het retouradres is:

Perfect A lingerie
Postbus 4180
NL-5004 JD Tilburg (Nederland)


Wanneer het pakket bij ons is binnengekomen, ontvangt u een ontvangstbevestiging van ons. Wij streven ernaar om u binnen 5 werkdagen te laten weten of de retour geaccepteerd is.
De kosten voor de producten en de eventuele verzendkosten, worden binnen de wettelijke termijn van 30 dagen aan u uitbetaald.
De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening en risico. Wanneer uw een product ruilt voor hetzelfde product in een andere maat of kleur, sturen wij u deze zonder verzendkosten toe. Dit doen wij eenmalig: ruilt u opnieuw, dan zijn de verzendkosten opnieuw voor uw eigen rekening.